Tar ikke pasienten på alvår

Jeg er ikke en person som ofte går til legen, jeg har slitt litt med senebetennelse i armene pga yrke.
Når jeg skal få dette undersøkt tar han knapt på armene for å se om det er senebetennelse, han ser ikke etter andre forklaringer og skriver ut medisin.

Dette er ikke det verste, i et halvt år har jeg gått å kremtet og hatt vondt i halsen.
Min samboer jaget meg tilslutt til legen, hvor jeg opplevde å ikke bli tatt på alvor, han undersøkte ikke, men gav meg en astma medisin, som dog ikke virker.

Min samboer har samme fastlege, hun fikk beskjed om at hun kunne jo bare søke på internnett, dette gjaldt noe så vanlig som svangerskaps kvalme.

Det er ikke lenge før, men vi er totalt ca 6 stykker som har denne legen i familen vår, og alle velger å gå på volvat, eller ser seg rundt etter en ny lege.

Han er sympatisk å ydmyk som person, men les litt mellom linjene, han kan desverre IKKE yrket sitt. Skulle det være noe alvorlig en dag, tør jeg ikke ta sjansen på å ha Jørgensen som lege. Han tar ikke symptomer og personen på alvor.