Ikke helt fornøyd

Førsteinntrykket på venterommet ga meg følelsen av å være hos noen som driver med alternativ medisin, evt. massasje. Levende lys og tepper. Lokalene er nok ganske gamle og slitne.

Selve kontoret var enormt rotete og mørkt.

Det var ingen sekretær og ble litt satt tilbake av at hun ikke vasket hendene grundig før hun tok blodprøve. Et tastatur er skittent og litt spritgele synes jeg ikke er nok.

Synes heller ikke det er greit at hun ekspederer andre pasienter per telefon samtidig jeg er der. Så skulle jeg ønske at hun sjekket føflekkene mine litt grundigere enn bare fra kontorstolen sin i det dårlige lyset.

Hun har nok litt gammeldags datasystem også. Skulle ønske det gikk raskere å få time hos gynekolog ved at hun sendte mail/faks. Heller ingen sms-funksjon for Fürst-prøvene.

Spesifisert kvittering hadde også vært greit å få.

Positivt: jeg fikk tatt prøver, jeg fikk par henvisninger, fikk svar på blodprøven og spørsmål om oppfølging. Hun var ellers hyggelig.

Jeg byttet henne ut pga. mine små opplevelser, alle de andre negative omtalene og fordi jeg ønsker en fastlege i nærheten av hjemmet mitt.