utrolig dårlig!

Jeg fikk regulering når jeg begynte på ungdomskolen. Jeg gikk med reguleringen i 3 år ca, i løpet av de 3 årene så trakk jeg to av tennene mine for å få ting til å gå litt fortere. Dette var et råd fra de som arbeidet der, de sa dette ville få prosessen til å gå fortere! 3 år senere så røk strengen du får når du er ferdig med reguleringen og i løpet av en uke så begynte tennene mine å gli fra hverandre! Hele grunnen til at jeg fikk regulering til å starte med var fordi den ordinære tannlegen min fortalte meg at jeg hadde et overbitt! Jeg hadde aldri noen form for mellomrom mellom tennene mine før jeg fikk regulering! Grunnen til at jeg finner denne servicen dårlig er fordi strengen røyk i starten av juli et par måneder før jeg skulle reise og begynne å studere. det første jeg gjorde var å prøve å kontakte de men der er det ingen å få tak i! fordi de har ferie fra juli til slutten av august! Som gjorde det umulig å få fikset dette problemet så fort som mulig! ps. de har ingen form for epost eller nummer til Kari, dette er tåpelig! for du får ikke kontakten NOEN fra måneden juli til agust, så pass på at ingenting hender mellom det mellomrommet! for du får ikke hjelp av de da!