Anbefales på det varmeste! Han har fått meg på beina mange ganger opp igjennom årene! :-)

Frode Sørholt var eneste kiropraktoren som hadde mulighet til å hjelpe meg første gang ryggen slo seg vrang da jeg var 21 år. Det var inneklemt dag (Kr.himmelfart/lørdag), men jeg fikk komme tidlig lørdag! Jeg hadde brukt 10 minutter på å komme meg ut av senga, men takket være Frode ble ryggen fin! Jeg dansa på skyhøye stiletthæler "hele natta" etterpå! (Spørs om jeg ikke hadde fått litt kjeft hvis kiropraktoren visste dét ;-) )
Jeg har vært trofast pasient i mer enn ti år. Får time fort. Det er en stund siden jeg har væt der nå, men det er fordi jeg bor langt unna. Har av og til dratt inn dit selv om det tar nærmere én time hver vei, fordi jeg er så fornøyd. Får jeg akutte plager i jobbsammenheng ringer jeg og får time så å si med én gang. Jobber i Osloområdet.
Fikk beskjed av lege for 5 år siden at svimmelhet var virus på balansenerven, og at jeg måtte forvente lang sykmelding. Jeg tok kontakt med Frode Sørholt, og han fant låsninger i nakken - problemet løst, og jeg friskmeldte meg.