Enestående kiropraktor i Oslo!

Jeg hadde av-og-på ryggsmerter i 2 år, var slapp med å ta tak i problemet med det første dette grunnet av at smertene ikke satte seg inn så ofte og fordi de gikk over på et par dager, men når smerten først satt seg inn var den ille vond. Verdt å nevne er at jeg er en ung og sprek mann på 21 år som trener minst 4 ganger i uken.

Første steget i å prøve å løse dette ryggsmertemysteriet var å ta turen innom fastlegen som ikke gjorde noe mer enn å stille et par spørsmål og søke opp på Google, rett og slett patetisk.

Nok var nok og jeg tok kontakt med Akutt Kiropraktikk hvor en hyggelig mann på tråden var klar til å hjelpe, denne mannen er ingen andre enn vår supermann Frode! Etter første konsultasjon var jeg skeptisk til behandlingen jeg fikk og forundret over om en kiropraktor kunne løse dette ryggsmertemysteriet mitt.

Frode hadde en hypotese om hva problemet muligens kunne være, og fulgte meg opp i flere uker, med flere besøk i uken. Nå har jeg vært hos Frode i over 4 måneder og har ikke fått de kjente ryggsmertene tilbake en eneste gang!

Superman-Frode løste ryggsmertemysteriet mitt, og jeg er frisk som en fisk nå!