Hyggelig lege, lang ventetid og uhyggelig resepsjonist

I løpet av de to siste årene har jeg vært hos legen kun to ganger og begge gangene har jeg blitt henvist til legevakta først. Dersom du skal ha time på dagen så blir du henvist til legevakta fordi de ikke har ledige timer på kort varsel. Du er heldig hvis du får time samme uka du bestiller. Så hvis du skal ha time, så må du planlegge når du skal være syk.
Og når du først kommer dit, så er det bare å smøre seg med tålmodighet. Beregn minimum to timers ventetid! Helst ta hele dagen fri fra jobb for å være sikker.
Jeg stiller fortsatt spørsmålstegn ved hva som er jobben til dama i resepsjonen. Det som er helt sikkert er at hun ikke gjør jobben sin ordentlig! Hvis hun i det hele tatt er på jobb, så tar hun sjeldent telefonen (og når hun først svarer så er hun utrolig frekk og spydig) og er veldig lite behjelpelig.
Borna er en hyggelig og kunnskapsrik lege som tar seg alt for god tid til usakelig prat med pasientene sine. Har nå byttet lege fordi det er så vanskelig å få time, det er lang ventetid og resepsjonisten er ei gretten, ubehjelpelig og spydig dame.