Useriøs

Bytt lege folkens! var satt opp på time med ham, og tatt meg fri fra jobb. Tidlig på morgen ringer han og ber meg møte tidligere..får ordna fri til det og, reiser på legetimen og blir sittende halvannen time å vente med gjentatte purringer! Da han først kommer ut sier han at han har dobbelbooket meg med en annen (hvorfor ber han meg da komme tidligere?) og sier han hsr glemt at jeg skulle komme. Han ber heller ikke om unnskyldning! Ikke er han interressert i å spørre hvorfor jeg er der, men velger heller å svare på telefon på anfre henvendelser mens jeg sitter ved siden av. (Taushetsplikt?) Da jeg så først kommer til ordet og skyter inn at jeg kun er der for å få en resept, klarer han ikke å finne fram i systemene sine på noe som er særdeles enkelt...han løper legekontoret rundt for å få hjelp av andre kollegaer til å finne fram, og hjelp til hvordan han skal finne riktig medisin . samtidig ytret han at han snart skulle ha inn neste passient, så vi måtte bli raskt ferdig! Jeg ble til slutt premiert med egenandel på både legetimen og resepten! Ser at han får gode skussmål, men ut ifta hva jeg har erfart tenker han her bare på sitt beste velbefinnende. .styr unna!