Tilsvar til vurdering

Tar seg tid til sine pasienter

Lene har alltid tatt seg tid til meg og hatt tro på meg hele veien. Hu har vært en god støtte. Da jeg personlig sliter med diffuse plager har det kommet til et punkt hvor hun ikke lenger vet hvor hun skal sende meg, men har følt meg veldig godt tatt vare på. Grunnen til at jeg bytter er rett og slett fordi jeg har flyttet og hun har tatt et år permisjon. De har hele veien vært veldig hyggelige på kontoret der hun holder til. Jeg får nesten uten unntak blåmerker ved blodprøver, men min første smertefrie blodprøve opplevde jeg her, også en grunn til at jeg virkelig ikke vil bytte legekontor. Det må påpekes at hvis du har dårlig tid så er ikke dette legen for deg, er som oftest minst 20 minutter forsinket fordi hun tar seg tid til pasientene. Det hender det tar en del tid før de svarer på telefon helt etter når du ringer (men sist gang tok det bare 10 sekunder), men til gjengjeld har de e-portal så man kan bestille på nett. Haste timer får man fortløpende hvis det trengs, men kan være lenge å vente på vanlige timer. Satte som oftest opp neste når jeg var hos legen hvis det skulle oppfølging til i løpet av de neste 2-4 månedene.