Den verste legen jeg har hatt frekk og arogant

En frekk og arogant lege som ikke hører på patienten. I stedet for å bli vurdert og få den behandling jeg trengte, betvilte hun om jeg i det hele tatt var syk siden jeg trengte en lege erklæring fordi jeg ikke kunne avlegge eksamen samme dag på grunn av formen. Hun mente jeg spilte at jeg var syk for å unngå å avlegge eksamen,, og dettte med en feber på 39.4. Må understreke at hun ikke undersøkte meg,for hadde hun gjort det hadde det vært tydelig på at jeg gikk med en feber og ikke var i form. Det eneste hun gjorde var at de tok blodprøver av meg. som ikke viste noe form for virus i følge hun. Dette mente hun var nok til å friskmelde meg selvom jeg var syk.

En profoffisjonell lege skal ta patienten på alvor for så å undersøke patienten for å kunne gi den optimale behandling. ikke en lege som betviler patientens sykdom. At man trenger en lege erklæring som følge av sykdom, gjør patienten ikke til en løgner eller at man ikke blir tatt på alvor.

Det verste en lege gjør, er å ikke ta sine patientene på alvor. En slik lege kan umulig være en god lege.