Veldig dyktig tannlege, men jeg fikk en overraskelse

Etter min mening er Else K. B. Hals en utrolig dyktig og trygg tannlege. Det har hun i hvert fall vært de to gangene hun har fjernet visdoms-tennene mine. Hun førte meg gjennom prosessen, selv om det var noe mumlende, og både hun og assistenten passet på at det hele skjedde med en trygghetsfølelse og (nesten helt) smertefritt.

Sist gang, da jeg fjernet den første visdoms-tannen, ble det en litt kjedelig sum på timen, men jeg fikk et anslag på hva neste time ville koste, som da var betydelig billigere. Da jeg likevel fikk se regninga i dag, etter å ha fjernet min andre visdoms-tann, var den grådig mye dyrere enn det som ble anslått gangen før. Jeg snakket med dem, og fikk forklart at de ekstra pengene skulle gå til en undersøkelse o.a., men jeg kunne godt tenkt meg å bli ført gjennom denne regninga underveis, om hva (ekstra) ting vil koste, og hvorfor jeg skal betale for det. Slik jeg forstod det var ikke denne undersøkelsen noe som måtte gjøres, men den ble slengt på regninga uten å nevne at det ville koste ekstra.

Takk for at fjerningen av visdoms-tannen skjedde smerteløst, men dagen min er likevel ødelagt.