Umulig å få time

Flyttet til Bergen, og byttet til denne legen og legekontoret. Dessverre er service og tilgjengeligheten til legekontoret helt på bånn.

Jeg forsøker noen dager etter at legebyttet er gyldig å bestille time via sms. Får svar -2 dager- senere om at de ikke finner meg i systemet, og ber meg ringe.

Forsøker å ringe, men etter å ha ventet i over 10 minutter gir jeg opp. Ringer igjen en halvtime senere, samme igjen. Ringer opp igjen litt senere, og får svar etter litt under 10 minutter denne gangen. De har ikke oppdatert pasientlisten enda får jeg vite. De ber meg printe ut bekreftelsen på byttet fra "MinFastlege", og levere til dem på legekontoret før jeg får bestille time. Er det mulig?

Jeg venter heller en uke, slik at de har hatt tid til å oppdatere pasientlistene sine, og bestiller time på sms igjen. Samme svar som sist - ring oss. Forsøker å ringe igjen, ingen svar etter nærmere 15 minutter.

Bytter heller til et annet legekontor. Det kan godt hende Dr. Shakoori er veldig dyktig, men det har ingen nytte med et slikt legekontor.