En utrolig god fastlege

Shagun Bhatia tar meg alltid på alvor når jeg er inne hos henne. Hun lytter alltid til problemet og gir gode råd eller henviser videre dersom hun mener det er grunn til det. Jeg føler meg alltid trygg når jeg går til henne og har aldri hatt en bedre fastlege! I tillegg er det mye kortere ventetid enn jeg noen gang har opplevd på et legekontor tidligere og damene som jobber på laboratoriet er helt fantastisk positive, hyggelige og ikke minst dyktige! Jeg har aldri opplevd ubehag verken ved å gå til Shagun eller de koselige damene på laboratoriet. Jeg blir i tillegg alltid møtt av et smilende ansikt i skranken.

Det er også veldig praktisk at man kan sende sms for å bestille time. Man får nesten alltid time samme dag som man bestiller. Jeg har også svært sjelden opplevd å kommet til vikar når jeg skal til Shagun, noe jeg synes er godt og betryggende når man skal til fastlegen sin.

Ser at andre har kommentert at hun kan være frekk, dette er noe jeg aldri har opplevd på de nesten fire årene jeg har hatt henne som fastlege.