Skuffet

Min siste time hos Andreas var en bomtur. Jeg kom for gjentatte halsbetennelser og dårlig almentilstand og hovne lymfeknuter. Han tok ingen tester på meg foruten at han kjente litt på halsen min. Jeg ba om å få tatt noen blodprøver og lurte jo så klart på hva dette kunne være. Kunne det være allergi, bihulebetennelse mm. Ja som pasienter leiter man jo etter svarene. Jeg fikk anbefalt å kjøpe allergi tabletter og teste ut selv. Foruten det fikk jeg tatt noen generelle prøver. Noen dager etterpå fikk jeg svar på sms med utslag på leververdier. Jeg ringte legesenteret og ba om å bli ringt tilbake o forhold til hva dette betydde. Fikk vite at det var veldig vanlig å slå ut på det. Men skulle komme til en ny time to uker frem i tid. Dagene etterpå ble jeg igjen veldig dårlig og klarte ikke å slå meg til ro med denne legesjekken så bestilte time på volvat! Der fikk jeg god hjelp. Fikk målt feber, puls, blodtrykk, skjekket lymfeknuter på flere stedet på kroppen, sjekket lever og milt, halsprøve og tatt gode blodprøver. 3 dager etterpå fikk jeg telefon fra volvat om at jeg hadde kyssesyken!!! I en god stund hadde jeg vært livredd for faktisk å ha lymfekreft så var så utrolig lettet når jeg endelig fikk en bekreftelse på hva som feiler meg. Det var så verdt de 1800,- kronene. Jeg betaler lett andreas flere hundre lapper om han bare tar seg god tid og sjekker det man skal og tar grundige tester.