Ok lege

Han virke som en ganske flink lege generelt. Lytter til det en har og si og er forståelsesfull, tar seg gjerne tiden hvis du har flere spørsmål eller mer på hjertet når tiden er ute istedet for å hive deg ut med en gang. Men nå for min del føler jeg meg ikke lenger like godt ivaretatt ettersom jeg sliter med kronisk og diffuse symptomer som ikke gir så mye svar på blodprøver ol. og psykisk i noen år. Føler han ikke tar meg helt på alvor lengre og er meget opptatt av å snakke og "skylde" på psyken min hver gang jeg kommer til han og vil bli ordentlig utredet med kraftige nye symtomer som jeg mener ikke bare er psykisk. Dette begynner å bli ganske irriterende. Sitter igjen med følelsen av at han motarbeider meg mer enn han faktisk hjelper og at jeg blir sendt hjem igjen med lite/null svar og frustrasjon. Føler meg ikke lengre like trygg når det virker som han minimaliserer plagene mine og jeg sitter igjen med usikkerhet om det er blitt gjort nok eller om han i det hele tatt skjønner hvor plaget jeg er. Får også litt inntrykk av at han forsvinner litt inn i dataskjermen og ikke husker så veldig godt, desverre.