Ikke bra!

Jeg har vært av og på syk i nesten et år. Jeg føler jeg ikke blir tatt seriøs der jeg sliter med å være ueffektiv på jobb etter å hatt flere infeksjoner etter hverandre og å ha gått på medisin og antibiotiker lenge. Etter perioden med sykdom og medisin har jeg vært generelt uvell og det er nå jeg føler jeg ikke bli møtt med noe medfølelse.

Etter å ha nevnt at jeg kansje sliter med stress og kansje det er grunnen til slitenhet, og diverse fysiske symtomer på sykdom. Så ble jeg spurt 'hvorfor er du så stresset'?

Som en person med varierende intekt og ingen familie i norge, har denne perioden gått veldig ut over meg mens jeg får ingen medfølelse fra legen og føler det blir son 'rulling med øyner' stemning fra henne. Jeg ble nødt til å spørre om sykemelding der jeg fikk beskjed om at de ikke viste hva som ga fysisk symptomer der alle blodprøver hva normale. Men jeg 'skulle komme tilbake om det ble verre'. Man går jo til legen fordi at det er gale nok som det er.

Jeg anbefaler henne ikke om ikke du vet akkurat hva problemet du kommer til henne med. Hun er rask og effektiv vist du vet hva du har og vil få medisin for det, men om det er langvarig eller generall uvellhet, ikke forvent å bli møtt med noe medfølelse eller tålmodighet.