Virker uinterssert og kikker mest på pc skjerm

Virker til tider uintressert og kikker mest på pc skjerm. Føler meg ikke ivarettat.
Lett og få time hos legen grunnet få pasienter på listen. Hyggelige og imøtekommende legesekretærer, når en blir litt kjent med dem. Legen kikker mest på pc skjerm ved konsultasjon. Sa at u.t måtte være stille da jeg stilte et spørsmål innenfor tema for timen. På legetimer etter dette har u.t. alltid følt jeg må spørre om lov til å komme med spørsmål ang. situasjonen/tilstanden. Og må poengtere, har aldri spurt om annet en tema for legetimen. Føler meg ikke ivaretatt. Flere små feil er blitt gjort ved papirarbeid og skrev ut sykemelding på en helt annen pasient og ga meg. Annet eks.da u.t. spurte om det var kommet nye medisiner innenfor feltet allergi, fikk jeg svaret "nei, hvordan skal jeg vite det" og ingen videre oppfølging på spørsmålet. Naturlig ville vært, å sjekket dette opp og fått svar ved en ny time. Har tenkt legen bør få en ny sjans etter hver legetime men når det ikke er tegn til bedring i mine øyne, føles det ikke trygt.