Fantastisk dyktig.

Jeg er så utrulig fornøyd og takknemlig for at jeg har han som fastlege! Selv med "små bagateller" som i den store sammenhengen kan betegnes som "bagateller" så viser han en profesjonalitet og interesse for faget som virkelig får meg til å føle meg i trygge hender. Han forklarer og veileder. Han finner alternative metoder for meg å hanskes med de symptomene, lidelsene eller hva det nå enn skal være dersom medikamentell behandling ikke er noe alternativ. Som helsepersonell selv så har han alle kvalitetene som jeg forventer at kvalifisert personell innenfor helsevesenet skal ha. Han er i møtekommende, ser meg som en person og ikke bare som et navn og nummer på listen over pasienter. Han forstår meg og hva sykdommen /symptomene /lidelsen har å si for nettopp meg og min hverdag.
Alltid når jeg kommer dit så er det med et vennlig smil, tilstedeværelse, profesjonalitet og ikke minst empati at han tar meg imot. Han er så behjelpelig hva enn det skulle være, en konsultasjon, en legeerklæring. Han er en lege jeg er stolt over! Har bare gode erfaringer fra Dr. Glenn Ole Severinsen og Lagnes legesenter!