Uinteressert

Jeg valgte Flaaten da jeg flyttet til Oslo basert på tilbakemeldingene han hadde fått på denne siden.

Han beskriver veldig godt hva problemet er, men det er egentlig der servicen stopper. Mange har sikkert gode opplevelser, men tydeligvis var ikke mine problemer store nok for å vekke Flaatens interesser. Fikk ingen henvisning videre, noe min nåværende manuell terapeut ikke forstår i det hele tatt. For en aktiv idrettsutdøver er skader som min et stort hinder, og gjør at jeg kun kan yte 60-70% på trening. Jeg tok jo selvfølgelig saken i egne hender og betaler nå fullpris for behandling. Flaaten sa jeg ikke engang kunne kalle meg en ryggpasient, selv om jeg har store plager med både stråler og fleksibilitet.

Dette forventer jeg av min fastlege: Lytter først til problemstillingen, stiller oppfølgningsspørsmål, evt. undersøkelser, deretter konklusjon etterfulgt av videre handling.

Jeg vil konkludere denne tilbakemelding ved å si, jeg anbefaler desverre ikke denne legen. Bra på noen punkter, vi kom jo frem til problemet etter MR undersøkelse, forklarte kort og konsist hva det var, men ikke så veldig løsningsorientert.