Tar seg ikke tid og er ikke forberedt

Jeg har vært hos Bjørg flere ganger det siste året av ulike årsaker. Jeg opplever at hun er vanskelig å få tak i, og jeg blir alltid sittende å vente på venterommet minst en halv time før jeg får komme inn til henne. Da opplever jeg henne som svært kjapp og rushende, og hun tar seg ikke tid til å høre på hva jeg har å si. Etter 5 minutter inne hos henne, kan hun be meg gå, uten at jeg føler jeg har fått sagt/forklart henne situasjonen min. Jeg opplever også at hun ikke er forbedret til timene våre; eks: Jeg var syk over en lengere periode, og var da inne hos henne flere ganger for sjekker. Hver gang husket hun ikke igjen hva vi snakket om sist, hvorfor jeg var der, og hadde ikke innhentet svar på mine prøver. Følte meg ikke ivaretatt hos henne i det hele tatt. Følte heller ikke at hun tok sykdommen min på alvor. Hun gir heller ut sykemelding/medisin uten å sjekke ordentlig opp hva jeg feiler. Vil ikke annbefale henne som lege.

Synes også resepsjonistene på Gløs Legesenter er lite servicevennlige og hjelpsomme.