Håpløst legesenter

Bytte fastlege til dette legesenteret. Kom aldri så langt som å møte legen da jeg hadde en svært negativ opplevelse av kontorpersonalet. System for timebestilling er helt håpløst. Senteret svarer med spørsmål på SMS, men det er ikke mulig å svare til nummer som de bruker! Etter mye om og men fikk jeg på telefon omsider beskjed om at det ikke kunne få time da jeg enda ikke var registret i systemet og at dette ikke var mulig før om 3 uker. Hvis jeg kunne skaffe en attest fra et offentlig register og komme ned å levere denne i luka, da kunne de imidlertid hjelpe meg....-og her snakker vi altså bare om kontorbyråkrati for å bestille en time... Med en litt akutt senebetennelse var jo ikke dette noe alternativ. Løsningen ble å gå til Volvat. Der kunne jeg enkelt velge konsultasjonstid på nett og 2 timer senere satt jeg hos legen.

Mulig Roger Veiby er en god lege, men som pasient er det mest vesentlige å få hjelp når man trenger det. På Slettbakken legesenter synes de ikke være så opptatt av akkurat det. Bytter legesenter.