Veldig hyggelig dame, men følger dårlig opp

Liker henne godt som person. Er trivelig og imøtekommende. Men følger ikke opp prøvesvar og virker mentalt fraværende. Jeg har aldri vært inne i mer enn 5 minutt uansett årsak til legebesøk. Man føler kanskje hun tar litt lett på ting og tar gjerne ikke alle prøver som man forventer dersom en plage kan være forårsaket av flere forskjellige ting. Eks opplevde jeg å komme tilbake flere ganger med urinveisinfeksjon da urinprøven ikke var sendt til dyrking slik at de kunne se om jeg fikk riktig medisin - noe jeg jo da ikke fikk. Irriterende.

Hun er i perioder mye borte, men er flink til å sette inn vikar. Positivt at de har hastetimer slik at man som regel får time kjapt ved prekært behov.

De på forkontoret har klart å rote bort blodprøvesvar og har gjort feil ved innsending av prøver. Noen av dem virker surrete og lite profesjonelle. Jeg opplevde i min graviditet å få noe lempfeldig oppfølgning av vikarlegene - takk og lov at jeg gikk til en flink jordmor da jeg faktisk hadde et vanskelig svangerskap.

Alt i alt bytter jeg nå fastlege fordi mitt barn automatisk får samme lege. Og jeg stoler ikke på at barnet mitt får god legebehandling og god oppfølgning ved Vestre Ensjø Legesenter og Dr Ehsna Bano Ali. Det er igrunnen dumt fordi jeg har inntrykk av at hun egentlig er en dyktig og hyggelig lege.