Ikke tilgjengelig, kun vikarer

Jeg har hatt Borge som min fastlege siden mai 2014 og har kun hatt behov for fornyelse av prevensjon og oppfølging av hånd-psoriasis. Jeg har møtt Borge 1 av ca 10 timer. Denne kritikken er således rettet mot nåværende vikar samt resepsjonens helsepersonell.

Jeg er gravid med mitt første barn og bytter nå fastlege. Så langt har jeg hatt et problemfritt svangerskap, det er Legene i Bergesgata som har vært mitt største problem.

Den 26 juni tok jeg blodprøver for infeksjons serologi (HIV, Hep. B, Toxo, Lues, Rubella) og måling av blodprosent. Den 25 november, FEM MÅNDER SENERE, fikk jeg svar på prøvene, og disse måtte jeg HENTE PÅ KONTORET SELV. Alle gravide SKAL ha svar på disse prøvene med helsekortet sitt, dette er en standard helsesjekk for gravide. Jeg har ikke oversikt hvor mange ganger jeg har purret på dette dokumentet. Jeg har ikke fått noen beklagelser eller forklaringer.

Jeg ble anbefalt av min jordmor å bytte fastlege da dette bidrar til unødvendig stress og bytter derfor både fastlege og legekontor.