Skinnet kan bedra.

Jeg har vært hos willumsen i mange år med hyppige undersøkelser. Jeg har alltid følt at jeg har blitt tatt godt imot og at undersøkelsene har vært bra. Hun har alltid forklart mye men ofte den samme forklaringen og at hun har kontroll på situasjonen. Prøvesvarene som jeg fikk hjem i postkassen var alltid lite forklarende og skapte mye uro og bekymring hos meg etter jeg googlet hva prøveresultatene faktisk innebar. Min oppriktige bekymring for dette ble aldri tatt godt imot og hun svarte at hun hadde kontroll. Men dette er faktisk MITT liv og min sykdom. Saken var at mine resultater var veldig varrierende. Først harmløse så alvorlige, så tilbake til start også alvorlig igjen. JEG følte ikke at hun hadde kontroll på situasjonen og når hun ikke hørte min bekymring etter så mange år, kontaktet jeg min fastlege for hjelp. Dette resulterte i en time hos willumsen hvor jeg ble refset opp og ned og hun sa at dette var en barnslig oppførsel og at hun ikke hadde tid til dette TULLET her.. jeg forlot kontoret sjokkert og i full gråt over refsen jeg akkurat hadde mottatt. jeg hadde håpet at dette ville få henne til å forstå min bekymring men den snille, dyktige gynekologen viste sitt sanne jeg. Skinnet kan virkelig bedra.