En fastlege som kan anbefales!

Lien fremstår som en meget dyktig og tilstedeværende fastlege. Jeg har hatt henne som fastlege i 17 år. Basert på mine behov vil jeg si at hun er imøtekommende og resultatorientert. Hun "ser" mennesket i pasienten og stiller spørsmål på en slik måte at jeg så absolutt føler meg forstått. De gangen jeg har kommet på grunn av "småting" er hun rask og effektiv. Ved behov for mer grundighet og fordypning tar hun seg tid til å gjennomgå hva som må gjøres og hvorfor. Lien har vist at det å være fastlege er langt mer enn kun det å skrive ut sykemeldinger og gi ut medisiner. Jeg opplever at hun er i stand til å se meg som pasient i et helhetlig perspektiv og gi meg den hjelpen jeg har behov for. Det siste er spesielt viktig i de tilfellene hvor jeg selv tror jeg "vet best" og har forventninger om en spesiell type behandling. Her viser hun sin faglige styrke på en glimrende måte.En lege jeg vil anbefale til alle mine venner. Her får man den hjelpen man har behov for.

Hva kan bli bedre?

I løpet av de 17 årene jeg har vært på Nøtterøy Legesenter har jeg noen ganger følt at jeg har blitt "stanset" hos vedkommende som tar telefonen, og på denne måten ikke kommet i kontakt med legen slik jeg har ønsket det. Dette er slik jeg forstår det blitt bedre med digital tilgang til legen via e-konsultasjon på notteroylegesenter.no.