Ikke fornøyd i det hele tatt!

For det første er det så å si umulig å få kontakt med legekontoret. Kan ringe i 30 min i strekk uten svar. Hjemmesiden deres har en slik selvbetjening side. Der sender du div spm og fornyer resepter. Ulempen der er at en aldri får svar der. Har flere ganger måttet bruke en hel dag på å ringe inn å spør om de kan besvare henvendelsen. Er lei av å aldri få kontakt etc. Har og en resept jeg tar fast. Det er flere leger som samarbeider og sier at tablettene er nødvendige, det står og i journalen min, men må spør om ny resept samme dag som jeg får en resept siden legen ikke gidder å ta seg bryet å fornye. Er ikke fornøyd med denne legen, føler meg ikke hørt når jeg forteller om sykdommen min, han virker ikke interessert i å få noe kjennskap til den eller noe. Har jeg time hos han er jeg inne i maks 3 min. Føler det er om å gjør å ha minst mulig med pasienten som mulig.
Han jobber kun 3 dager i uken noe som og kan være litt problematisk. Føler og det er egenandelene han kun bryr seg om. Spurte om kopi av en henvisning. Traff ikke legen, ringte inn å fikk beskjed om å komme å hente. Dette var som sagt en kopi. Og jeg fikk beskjed om å betale for 1 legetime pluss utskriften. Virker som om de kun er ute etter flest mulig pasienter. Anbefaler han ikke dersom du er en helt ordinær person som ønsker hjelp dersom du oppsøker lege. Men om du er ute etter en hobby er dette en perfekt plass da en bruker hele dager på å få ett snev av kontakt med noen. Hyggelig resepsjonsdamer.