Ikke flink

Jeg har vært bare 2 ganger,men følte meg ikke bra hos han,ikke fornøyd med han.Han hilser høflig,men begynner å være litt arogant på kontoret sitt,har dårlig tid og viser ikke interesse i det som jeg sier.For han ser det ut som en bagatel og for meg er det en alvorlig ting.Hade noe problemer med allergi gjennom livet mitt og hadde store problemer med allergi på kroppen i de siste 3 år.Jeg sa at det er veldig kjedelig fordi jeg vet ikke hvor allergiene kommer fra.Legen gjørde noe allergi prøve gjennom blod til meg,men det var det.Fant ikke noe den gangen.Etter kort tid så kom jeg igjen med samme type allergi,gitt meg tableter og det var det.Sendte meg ikke hos en spesialist som jobber mer med allergier og som kanksje kan udersøke mer hvor kommer mine allergiene fra.Og jeg sa til han at det er plagsomt og kjedelig å gå sånn og å vite ikke hvorfor har jeg det eller hvor kommer det fra.Ville gjerne vite,så at jeg kan beskytte meg.Han sa at allergier kommer for forskjellige grunn.Men da er det kanskje greit å undersøke det,synes jeg.Da bestemte jeg å slutte hos han og å gå hos en annen som skal kanskje vise mer forståelse for meg som pasient og for problemene mine.