Dårlig fastlege

Har hatt denne legen de 5 siste årene, noe som er altfor lenge. Skulle ha byttte for lenge siden og angrer nå på at det tok meg så lang tid før jeg byttet. Leena er flink på enkle ting, hun lytter og det kan virke som hun viser forståelse, derfor har jeg latt tvilen komme henne til gode. Men for å gå til denne legen må du vite hva som feiler deg selv. Hun er flink på å skrive ut resepter og det er relativt lett å få sykemelding. Hun er derimot meget dårlig på å se hele helheten til pasientene og det virker som hun har lite eller ingen intr for litt mer sammensatte problemer, hun er veldig dårlig å skrive henvisninger og følge deg opp. Angrer på at jeg har vært pasient oss henne så lenge, er nå glad for at jeg endelig har byttet! vil ikke anbefale denne legen til noen som trenger en som følger deg opp. Hun er dårlig på kordinering og samhandling. Har flere ganger måttet ha med meg andre personer for å føle at hun virkelig lytter til meg. Denne legen må bli bedre på oppfølging, handling og mer løsningsorientert. Hun får pluss for at hun er rolig og behagelig, men som sagt hun er dårlig på helhetsbilde og virker faglig usikker.