Heldigvis og takk og pris ikke min fastlege

Fått han 1 gang da jeg falt stygt å ville sjekke sårets tilstand. Han vasket ikke hendene før han tok i og rundt såret uten hansker. Gikk også helt uten grunn og uten å spørre om det var greit innpå min journal og begynte å avhøre meg om min medisinliste og skulle rydde oppi den. Synes det er en personlig sak mellom meg og min lege ikke noe for han å begynne å snoke i. Så var jeg med min kjære som pga diverse har doktor angst så han ville jeg skulle bli med som hjelp å støtte. Når min kjære sier det ser han på meg med ett drepende blikk som hva tror du at du er. Og på slutten så sier han strengt og dritsurt til min kjære at neste gang kommer du alene. Ikke mye sympatisk. Tenker bare med skrekk og gru om en skikkelig psykisk syk og nedbrutt person kommer å blir møtt med han her og hva som kan skje etter en sånn legetime da. For han er verken hyggelig eller blid. Egentlig fortjener han ikke en eneste stjerne.

Takk og pris for at vi begge har André Karlsson til fastlege istedenfor han usympatiske legen her. Men når Karlson er borte eller en må akutt inn og han er opptatt så må en bare ta til takke med han her.

Nei, heretter skal jeg og vi lide i stillhet til Karlson er ledig. For han her er absolut ikke noe fristende syn å møte på.