Anbefales ikke!

Jeg har vært medlem hos Sigurd i en ganske lang periode. Jeg fikk han som fastlege via foreldrene mine. Jeg opplever denne legen som uinteressert og ikke i møtekommende. Du blir heler ikke tatt på alvor, men du blir latterliggjort av noe som er ubehagelig. Hvis du ber om å sjekke deg for noe eller ta blodprøver, så sier han bare "hvorfor skal du det?" Det som irritere meg er, etter alt du har fortalt og vist. Så reagere han ikke noe, han sier bare sånn er det. Og selv om det er "sånn". Så vil jeg veldig gjerne ha litt mer dypere mening i hva som kan være i veien eller hvordan jeg kan forebygge det (f.eks.) Jeg er så lei nå av at hver gang jeg skal gå ut derifra sur og irritert på at jeg måte dra fra jobben. Bare for en samtale som knapt varer i 3 min, og kaste bort pengene mine på den bortkasta timen min som jeg ikke fikk vite noe om. Han er ubrukelig, bedre søk på Google enn å dra til han. Så fra mine opplevelser så anbefaler jeg ikke denne legen! (Takket være at man kan bytte fastleger!)