Norges Verste Tannlege - Styr unna!

Jeg besøkte denne tannlegen for 3 uker tilbake.
Behandling gikk ok, med mye blod.

Men det som skjedde i ettertid skal man se lenge etter.
Jeg hadde ikke med meg bankkort, men kredittkort for betaling.

Tannlegen på daværende tidspunktet, tok ikke kredittkort. Jeg fikk utsted en faktura.

Fakturaen hadde 2-dagers betalings first. Jeg reiste til utlandet.

Kom tilbake og betalte fakturaen, men imellom tiden hadde tannlegen truet meg på SMS med forliksrådet og poltiet for å ikke ha betalt.

Jeg tok en telefon til politiet for å høre om der var kjent med at man kunne bli poltianmelde for å ikke betale en faktura. Damen på andre siden sa NEI!, med mindre det foreligger en lov brudd under denne tjenesten.

Videre så ringte jeg forliksrådet. De sa det at tannlegen kan kreve sitt krav med utlegg i pant i eiendom, verdier eller lønn som du har.
De spurte meg om hva var kravet, jeg sa den var på 880 NOK og den har jeg betalt.

De sa dette er veldig uvanlig at Tannleger går så aggresivt ut for å kreve sitt utetståede krav.
Hun lo litt og sa er den betalt så er den betalt.

Denne tannlegens oppførsel er så aggresiv og uhøfelig a hun vil truer deg med politiet, forliksrådet og ikke minst aggeresiv SMS'ing for å minne deg om å betale.

Hvis du ikke ønsker å bli plaget av denne tannlegen på privaten og politiet på døra, så styr unna denne tannlegen.

Det finnes bedre tannleger med hyggeligere tone og oppførsel.