Egil Jakobsen - Jeg føler meg lurt

Mest useriøse tannlegen jeg har vært hos. Jeg ringte på forhånd og sjekket opp prisen jeg skulle betale - Svaret jeg fikk var 845 kr. Før jeg satte igang behandlingen dobbeltsjekket jeg enda en gang og fikk beskjed om at jeg skulle betale det samme 845 kr.
I det jeg skal betale og står i kassen, får jeg beskjed av tannlege Egil Jakobsen som også er daglig leder for denne klinikken, om å betale 1235 kr. Da argumenterte jeg med at jeg alltid har pleid å betale 845 kr for SAMME BEHANDLING og dobbeltsjekket prisen 2 ganger før vi var i gang for å unngå misforståelser (både på tlf og muntlig før vi var i gang). Da svarer han: "Dette har jeg ikke tid til og bare går", så sender han en tannpleier som svarer: "Jeg får ikke gjort så mye." Hun kommer i tillegg med elendige bortforklaringer.
Jeg ender opp med å betale den summen til slutt og ber dem samtidig slette meg som kunde fra deres database.

Dette er den mest useriøse tannklinikken jeg har vært hos og vil fraråde andre kunder om å dra hit. En tannlege som i tillegg er daglig leder og oppfører seg på den måten... Velg noen andre og hold dere unna Bryn tannhelse.