Faglig ok, men dårlig på mellommenneskelige ferdigheter

Har hatt henne som lege i alle fall 15-16 år, men har ikke hatt noe spesielt bruk for lege så ikke vært der mye. De gangene jeg har vært der har hun som oftest skrevet på pc'en samtidig som jeg prater til veggen (oppleves det som for meg) i stedet for å snu seg mot meg og være til stede sammen med meg. Hun smiler sjeldent og fremstår som sur. Når det kommer til det medisinsk faglige har jeg ingenting å utsette på henne, men har opplevd henne som svært lite støttende de veldig få gangene jeg har hatt et problem av psykisk art. Jeg ber ikke om at hun er enig med meg i alt, men jeg hadde forventet litt mer støtte og forståelse for min opplevelse av at ting noen få ganger har vært vanskelig. I stedet har jeg opplevd at hun har avvist meg med en holdning om at "dette bør du bare akseptere og dette er ikke noe å være lei seg for". Henne vil jeg ikke ha som lege, så jeg har byttet. Pluss for kort ventetid, ofte har jeg fått time på dagen eller dagen etter, lite forsinkelser og mulighet for SMS-kontakt ved bestilling av resepter og time.