Ikke hjelp eller beskjed når vikarlegen er syk i en lengre periode.

Fastlegen er jeg fornøyd med.
Fastegen er nå i permison - vikaren syk.
Hadde time hos vikar 2.1.18, ift forlengelse av sykmelding 50% pga kronisk betennelse, i påvente av operasjon. Møtte opp til avtalt tid og får beskjed om at vikaren er syk. Jeg har ett tapt anrop tidligere på dagen (ukjent nr. for meg) - jeg har ringt dette nr. tilbake flere ganger uten å få kontakt. Litt fortvilet, da arbeidsgiver trenger fornyet sykemelding. Ny time 8.1.18, med beskjed om at sykmelding kan tilbakedateres i slike tilfeller. Møter opp til ny time - og får beskjed om at vikaren fortsatt er syk! Ingen anrop på min tlf. fra legekontoret med beskjed! Heller ingen beskjed på min automatiske tlf.svar hverken 2.1. eller 8.1. Ber personalet om hjelp til en løsning i min noe fortvilte situasjon - møtes med skuldertrekk og ny time 22.1.18, altså nesten 3 uker etter opprinnelig time, og 3 dager før min operasjon. Betennelsen er jo der - arbeidsgiver trenger sykemelding. Frustrert og fortvilet - hva gjør jeg?
Har tidligere vært fornøyd med service og hjelp, men dette holder ikke. Min vurdering gjelder denne spesifikke saken. Fastlegen har jeg ikke noe å si på.