Bør bli flinkere med folk

Han virket ikke interessert og ikke så god til å verken lytte eller snakke med meg. Hadde med min lille sønn, 2 år, som egentlig ikke var så syk, men jeg ville sjekke om han kanskje hadde noen av de plagene jeg hadde. (Vanskelig å vite når de er så små) Men syntes ikke han var flink med barn og forstår godt skepsisen til min sønn, da han ikke ville gape og si A for han. Legen spurte ingenting om symptomer eller hvor vondt jeg faktisk hadde det. Følte mæ stakkarslig og sytete, for han var så sikker i sin sak bare ved å se på meg virket det som. Høy smerteterskel har jeg hørt at jeg har, og er generelt dårlig på å klage(Hvem gidder å høre på klaging) Så han sa at det sikkert er et virus, men sender dere inn på blodprøve bare for å bekrefte det.
Hun som tok blodprøven sa overraskende: du er virkelig ganske så syk du. Der jeg svarte: jo takk, det er jeg fullstendig klar over ellers hadde jeg ikke vært her. Antibiotika fikk jeg, og det fikk min sønn tilbud om og, men jeg takket nei, ettersom han ikke hadde så høye verdier. Jeg håper jammen medisinen fungerer snart. Før ører og hals eksploderer!