Anbefaler IKKE denne legen!

Jeg har bruk denne legen i to år men bytter fordi det er så store kommunikasjons problemer, han forstår ikke bestandig og det oppstår misforståelser og feiler.
Han har i det siste vist seg å ikke være helt ærlig og dette er ting han svarer eller han prøver å legge skyld på andre etater isteden for å ta kritikk og innrømme feil han evt har gjort.
Begge legetimen jeg har hatt etter nyttår har jeg tatt han i å ikke være ærlig, og dermed valgte jeg å bytte.

Han er vanskelig å få en åpne dislog med, noe som også kommer av at han ikke forstår hva man sier og har egentlig for dårlig muntlig norsk til å kunne jobbe som fastlege.

Kanskje siden han er utdannet kirurg, gjør at han mangler evnen til å skape kontakt, tillit og kommunikasjon.
Han er sikkert en dyktig kirurg der han ikke må forholde seg til pasientene så mye språklig

Utrolig dårlig med å henvise videre, så hvis han ikke kan behandle plagene så henvise han ikke videre, men skriver ut resepter og kommer med en dårlig forklaring.
Blodprøver er han ikke heller så flink til å ta for å sjekke ut, som f.eks leddsmerter men skriver ut smertestillende og ber deg bruke bandasje og krykker i steden for å sjekke ut om det kan være gikt eller lignende.

Men skal sies at han er dyktig om det er små operasjoner og siden han kan gjøre noe på kontoret så sparer man mye tid og slipper å vente på time på sykehus.

Han er stort sett veldig hyggelig, og blid. Men veldig vanskelig å føle at man får kontakt og virker som han Ikke har empati

Han er også helt i mot adhd-utredning av voksne, da hans mening er at voksne trenger ikke utredning fordi de er for gamle.