Lyttet ikke til pasienten.

Jeg var til undersøkelse hos Dr.Sing Dhatt, var veldig engstelig og ville derfor ha beroligende på forhånd. Jeg prøvde å forklare han at jeg gikk på medikamenter fra tid til annen fra før så jeg måtte ha en høyere dose med beroligende intranevøst pga at min toleranse var høyere for slike medikamenter. Men han hørte dessverre ikke etter. Dette gjorde undersøkelsen rimelig uutholdelig. Jeg studerer medisin selv og har hatt litt om pasienthåndtering. Det å lytte til pasienten og vise forståelse samt høre etter og forklar godt når en pasient er engstelig er viktig i mine øyne. I tillegg om ikke det skulle være nok, fikk jeg slengt i ansiktet at smertene jeg hadde i magen sikkert var psykiske, selv om jeg prøvde å forklare han at smertene jeg opplevde satt lengre ned så hva jeg burde ha blitt henvist til var en koloskopiundersøkelse. Det gikk rett inn og ut det andre øret. Han svarte meg utrolig nok ikke på det engang. Alt ble helt feil. Men sykepleieren var fantastisk. Ikke noe å utsette der. Kommer ikke til å gå til denne legen igjen.