Hastighetsrekorder skal IKKE forsøkes i min munn!

Som andre har beskrevet; første møtet med denne tannlegen var positivt, men så har det vært nedoverbakke! Da jeg begynte å frekventere denne klinikken, hadde de en fantastisk tannpleier som samvittighetsfullt tok seg av rens, puss og diagnose, og hun ga et hav av informasjon uten at jeg selv behøvde å spørre om alt! Siden har det på få år vært hyppige utskiftninger, og nå er det på den femte tannpleieren som dessverre også deler tannlegens oppfatning av at det å informere er noe styggedom! Spørsmål blir tilsynelatende ikke forstått, og det er vanskelig å få tak i andre opplysninger enn det tannlegen selv aller nådigst kommer med. Tannlegen ankommer når man sitter i stolen, blid som en sol, men hastverket han igangsetter, sørger fort for mørke skyer. Under siste behandling, virket det som han ville forsøke å sette ny verdensrekord hva tid angår, noe som i kombinasjon med hurtigroterende verktøy, er TOTALT uakseptabelt. Selvfølgelig glapp kontrollen over (hvis den i det hele tatt var tilstede) "drillen", noe som førte til et par ekstra hakk; det ene i en hjørnetann og det andre i en av fortennene. Dette, herr Mikkelsen, er noe du ikke skal prøve deg på, ihvertfall ikke i min munn, og allikevel greide du det! Å betale for dette tullet, er den hittil mest meningsløse utgiften jeg har hatt, men du skal ihvertfall slippe å se mer til både meg og pengene mine, så kan du stresse og slurve med noens andre tenner, selv om jeg i farten ikke kommer på hvem jeg skulle unne å bli utsatt for slikt tøys. Det du burde huske, er at irreversible handlinger mot en eller flere tenner, er nettopp IRREVERSIBELT! Ikke for det; med ditt tempo, virker det ikke som om du har tid til å tenke på noe særlig i det hele tatt!