Trygg, troverdig og imøtekommende!

Etter en nøye og veloverveid avgjørelse om å få lagt inn brystimplantater,begynte jeg å lete etter en kirurg og behandlingssted som samsvarte med mine verdier og forventninger. Valget falt på Ibsensykehuset avd. Gjøvik. Allerede i resepsjonen ble jeg tatt meget godt imot av Eva Børresen. Hun var hjelpsom og fremsto med stor empati og omsorg. Jeg kom inn til Dr.Vigen og ble tatt imot med oppriktig interesse og seriøsitet. Vi hadde en fin samtale,han informerte grundig om ulike alternativer og undersøkte meg. Hans erfaring og verdisyn var helt avgjørende for meg og de valgene jeg skulle ta. Resultatet av konsultasjonen ble at jeg ville gjennomføre en operasjon og få lagt inn implantater. Etter to svangerskap,masse amming og vektnedgang hadde jeg behov for å få tilbake fasong og litt fylde i brystene. Operasjon ble avtalt og på operasjonsdagen ble jeg tatt imot med samme imøtekommenhet og trygghet som ved konsultasjonen. Sykepleierne, anestesilege og Dr.Vigen geleidet meg på en fantastisk måte gjennom hele tiden jeg var der. De brukte tid på meg, svarte på spørsmål og hadde stor omsorg for meg som pasient og medmenneske! Resultatet er sålangt helt suverent! Dr.Vigen tok seg god tid til en prat før avreise og både han og sykepleier Ødegård forklarte nøye om hvordan jeg skulle få en best mulig rekonvalenstid.Takk for super behandling. Tillit, trygghet og omsorgen dere viser er fantastisk!