Erfaren og vennlig

Stort sett fått god hjelp! Har gått til Anne i noen år, og blitt godt kjent med henne som behandler.
Hun lytter til meg, og tar hensyn til mine tanker i valg av behandling. Jeg får svar på mine spørsmål. Føler ikke alltid det er samsvar mellom hvordan hun vurderer sykdomsnivået mitt, og hvordan jeg opplever det selv...har følt meg i dårlig form, og hun syns jeg har det ganske bra, og motsatt; jeg har det ikke så verst, men hun syns jeg har høy sykdomsaktivitet.
Hun legger stor vekt på kartleggingsverktøy i forhold til smerter etc. Jeg føler ikke alltid spørsmålene i disse verktøyene favner mitt sykdomsbilde.
Jeg er trygg på Anne som behandler. Hun har lang erfaring, og virker faglig oppdatert.
Det kan være noe lang ventetid, men jeg føler at hvis jeg virkelig trenger det, så blir jeg tatt inn raskt. Hun tar imot pasienter kveldstid i perioder, for å hjelpe når det trengs (evt holde ventelisten nede).
Blir stort sett tatt på alvor, men når det gjelder trøtthet, som kan være fremtredende med min sykdom, opplever jeg at det blir bagatellisert gang etter gang...
Alt i alt en dyktig og omsorgsfull lege!!