Sturla Mæland Abrahamsen

Sturla Mæland Abrahamsen er kiropraktor i Porsgrunn og Skien

Siste vurderinger av Sturla Mæland Abrahamsen

Kunnskapsrik kiropraktor

Klinikk: Porsgrunn kiropraktorklinikk Skrevet

Sturla er en Kiropraktor som virkelig brenner for faget! Han er flink til å informere samt gi gode råd til hvordan man kan trene opp rygg, nakke for å gjøre ting bedre!

Han er veldig hyggelig og det virker som at hans eneste mål er å få pasient raskest mulig frisk og helst ved egenhjelp og trening.

Anbefaler han på det sterkeste!

Effektiv, imøtekommende og trygg

Klinikk: Porsgrunn kiropraktorklinikk Skrevet

Har slitt med en vond korsrygg i mange år. Jeg fikk time på dagen og han identifiserte kjapt problemet.
Jeg trengte kun to behandlinger for å bli tilnærmet smertefri.
Underveis i behandlingen var han flink til å forklare hva han gjorde og hvorfor smerten hadde oppstått.
Jeg fikk også et treningsprogram for å forebygge videre smerte. Jeg kan trygt anbefale Abrahamsen videre!

En fantastisk kirporaktor!

Klinikk: Porsgrunn kiropraktorklinikk Skrevet

Forståelsesfull, lyttende og interessert i pasientens beste. En varm og trygg person som gjør han til en enestående kiropraktor. Alltid tilgjengelig. Det virker som at Sturla har et genuint ønske om at pasienten skal bli frisk, ikke at han skal tjene penger på det. Derfor kan du regne med at du ikke blir presset på flere timer enn det du trenger. Anbefales på det varmeste.

Kiropraktor jeg virkelig kan anbefale

Klinikk: Porsgrunn kiropraktorklinikk Skrevet

Rask til å diagnosere. Stiller de riktige spørsmålene. Ser på hele kroppen og vurderer ut i fra helhetsperspektiv. Rask og effektiv behandling!