Allison Louise Accurso

Allison Louise Accurso er kiropraktor i Nordre Follo

Siste vurderinger av Allison Louise Accurso

Beste kiropraktoren i Ski, Akershus

Klinikk: Ski Kiropraktikk og Velvære Skrevet

Allison Accurso er det beste som har skjedd meg og min familie. Vi har vært mye hos kiropraktorer før, men Allison er den dyktigste, varmeste mest empatiske kiropraktor og menneske vi har møtt.

Hun er genuint interessert i pasientene sine og deres ve og vel. Hun bruker lang tid første gang man er hos henne. Jeg ble scannet og undersøkt og hun har nærmest røntgen-fingre for hun finner nærmest intuitivt frem til låsningene mine. Etter første gang bruker hun kortere tid men aldri det hastverket jeg føler hos andre kiropraktorer. Hun er ærlig og oppriktig og er IKKE bare ute etter pengene dine. Hun virkelig og inderlig ønsker deg frisk fortest mulig.

Jeg opplever henne også mye mer varsom enn andre i behandlere men hun får likevel fantastiske og bedre resultater.
Jeg har også fått mange gode råd på veien om holdning, trening og pusteteknikker fordi hun vet (og jeg vet) at det er mye man kan gjøre selv for sin egen helse. Jeg har aldri fått det hos andre kiropraktorer.

Hun er alltid blid og møter meg med en klem. Er det noe akutt får jeg time fort.

Jeg kan velge mellom å betale for hver time eller kjøpe klippekort. Uansett er prisen en god del billigere enn hos andre

Lokalene er sentralt beliggende i Ski og er lyse og hyggelige. Ikke noe institusjon/sterilt/kaldt inntrykk her.

Jeg kan på det varmeste anbefale Allison Accurso til store og små.
Hun snakker flytende engelsk (og spansk tror jeg) og litt gebrokkent norsk men er ikke vanskelig å forstå.