Pål Einar Andersen

Orstadveien 191 4353 Klepp Stasjon

Siste vurderinger av Pål Einar Andersen

Fantastisk kiropraktor

Klinikk: Jæren SportMed Skrevet

Fantastisk dyktig kiropraktor som kan ekstremt mye om mange ting. Er ganske motiverende og kan hjelpe med det meste.

Dyktig kiropraktor!

Klinikk: Kiropraktor Andersen Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Pål Andersen som kiropraktor. Han er spørrende og lyttende til meg som pasient. Han er flink til rådgiving ang trening og event annen relevant behandling. For meg er det viktig med en opplevelse av at behandler tar seg god tid og gjør grundig arbeid, slik Pål har gjort. Anbefales!

Grundig med glimt i øye

Klinikk: Klinikk For Alle Stavanger Skrevet

Pål Andersen er etter mitt syn en veldig grundige kiropaktor som er veldig lett å snakke med. Han tar alle spørsmål og synspunkter seriøs og man føler seg veldig godt ivaretatt. Både rygg og kroppsholdning ble bedre etter noen behandlinger hos Pål. Pål får mine varmeste anbefalinger.

Topp kiropraktor med bred kunnskap.

Klinikk: Klinikk For Alle Stavanger Skrevet

Har hatt Pål E. som kiropraktor siste år mot årets hovedmål som var Norseman Xtreme tri.
Hans allsidighet om kroppens anatomi har hjulpet en halvgammel mann å prestere på godt nivå.
Veldig bra informasjon om egentrening, motivasjon og oppfølging har gjort det mye lettere for meg å være "påskrudd"

Anbefales.

Rett og slett nr. 1

Klinikk: Klinikk For Alle Stavanger Skrevet

Pål er ikke bare en fantastisk flink kiropraktor. Han er også en utrolig flink motivator. Han har fått meg til å starte med trening, slik at kroppen ikke er så vond lenger. Han kan anbefales på det sterkeste.