Christian Bjerkaas

Follo Kiropraktorsenter Ski
Torgveien 4 1400 Ski
Christian Bjerkaas er kiropraktor i Oppegård og Ski

Siste vurderinger av Christian Bjerkaas

Brå, utålmodig, nedlatende men flink

Klinikk: Follo Kiropraktorsenter Ski Skrevet

Jeg har gått mange år hos Christian. Jeg føler alltid på at han har dårlig tid. Jeg må nesten rive av meg klærne og han er ute av rommet før jeg har fått stilt spørsmålene mine. Det samme hver gang. Noen ganger virker han nesten forbannet og jeg blir faktisk nesten redd.
Flere ganger opplever jeg at han er nedlatende og snakker til meg som jeg skulle være fire år. Jeg er ikke kjent for å være direkte dum men har naturligvis ikke hans kunnskaper om kiropraktikk.

Jeg føler han kan være i overkant hardhendt da jeg har kommet hjem med blåmerker fordi han har kjørt benet mitt inn i benken når han skal knekke opp korsryggen.

Han har snakket nedlatende om andre behandlere i Ski noe jeg opplever som uproffesjonelt.

Han er ikke spesielt empatisk. Jeg ble imidlertid litt bedre etter hver behandling så han er vel kanskje flink.
Jeg vil imidlertid ikke anbefale han da Ski svømmer over av kiropraktorer hvorav mange er like dyktige og empatiske og billigere og bruker lengre tid og er grundigere.

Topp Kiropraktor

Klinikk: Follo Kiropraktorsenter Ski Skrevet

Kom til Bjerkaas med akutte plager i Korsryggen etter et fall. Han tok seg god tid til å finne ut hva som var problemet og spurte mange for meg relevante spørsmål. Grundig kartlegging av skaden og rask behandling gjorde at jeg gikk fra en krokrygget gammel mann til en igjen frisk og rask en på 2 behandlinger.
Jeg kommer garantert å bruke Bjerkaas hvis det blir en neste gang med problemer i ryggen.
Jeg fikk også med meg meg råd om hvordan jeg skulle oppføre meg mens smertene pågikk, og tips om hva som var bra og hva man ikke skulle gjøre. Dette Gjorde føler jeg at jeg fikk en raskere restitusjon enn det som ville vært normalt.

Flink men litt utaalmodig.

Klinikk: Follo Kiropraktorsenter Ski Skrevet

Jeg tror kiropraktoren er faglig dyktig. Men for meg som kom
dit uvitende om kiropraktikk og benevnelser var det vanskelig
aa kommunisere med ham. Han brukte for liten tid paa aa
forklare. Her skulle det gaa fort og han virket litt utaalmodig.
Men det viktigste var jo at behandlingene hjalp godt!