Thore Bjølstad

Thore Bjølstad er kiropraktor i Fredrikstad

Siste vurderinger av Thore Bjølstad

Helt super

Klinikk: Bjølstad Klinikken Skrevet

Alltid blid og hyggelig.veldig flink.får meg til å fungere i hverdagen.Anbefales😄😀😀 låsninger og muskelsmerter løses opp raskt og effektivt. Han er en som virkelig kan sitt fag. Jeg anbefaler han til alle venner og bekjente med muskel og leddsmerter.

Byens beste kiropraktor

Klinikk: Bjølstad Klinikken Skrevet

Har gått hos diverse behandlingssteder etter en arbeidsulykke for mange år siden og aldri blitt bedre, men det var helt til jeg kom til Thore.
Etter noen få behandlinger begynte ryggen og komme seg, og nå noen måneder senere har jeg fått en ny hverdag som ikke lenger er preget av kroniske smerter i ryggen.

Han møter alltid med et smil om munnen, god service og har alltid tid til deg. Han er også veldig flink til å forklare hva og hvorfor så mann forstår hva som er feilen og hva som skal til for å bli bra.

Min faste kiropraktor

Klinikk: Bjølstad Klinikken Skrevet

Får svært god effekt av behandlingene for mine muskel- og skjelettplager hos kiropraktor Thore Bjølstad og opplever ham som dyktig og profesjonell.
Han er dessuten alltid positiv og hyggelig.
Absolutt en kiropraktor å anbefale.

Mangeårig fornøyd pasient

Bjølstad er en trygg og erfaren kiropraktor

Klinikk: Bjølstad Klinikken Skrevet

Jeg har brukt Bjølstad I snart 22 år, å er kjempefornøyd med arbeidet hans. Har vært problemer med nakke, skuldre og rygg gjennom årene, å han får alltid ting på plass etter noen behandlinger. Bjølstad er en trivelig mann, som tar seg tid til pasienten sin, å behandler og veileder på en god måte.

Dyktig og serviceinnstilt. Anbefales!!!

Klinikk: Bjølstad Klinikken Skrevet

En kiropraktor som er meget dyktig, og som yter super service. Han behandler deg for plagene dine, og lytter til deg som pasient. Har full tillit til Tore!
Har fått hjelp ved flere anledninger, og vil derfor anbefale han til andre.