Maja Eidsmo Bjørnli

Maja Eidsmo Bjørnli er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Maja Eidsmo Bjørnli

Dyktig og omsorgsfull kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja er en svært hyggelig og løsningsorientert kiropraktor. Hun lytter oppmerksomt ved første møte og legger opp et behandlingsløp som fungerer. Faglig dyktig og omsorgsfull, hun er virkelig rett person på rett plass. Hun har hjulpet meg to ganger så langt med 5-6 behandlinger over 3-4 uker hver gang og jeg kommer til å ringe henne igjen hvis ryggen slår seg vrang igjen. Anbefales!

Lytter og er kunnskapsrik

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Veldig flink til å stille gode spørsmål om ting man gjerne har glemt eller ikke tenker på som symptomer. Informerer godt om hva hun skal gjøre og veileder på en profesjonell måte underveis. Hun ringte når MR-bildene kom tilbake for å informere om hva som er i veien og kom med tips om hva jeg kunne gjøre for å trene opp ryggen. Lett å få time, svært fleksibel og profesjonell behandler som bryr seg om pasientene sine.

Svært dyktig og meget behagelig kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Dette er en kiropraktor som på en fin og naturlig måte inngir stor autoritet og som vet hva hun gjør. Hun tar seg god tid, lytter oppmerksomt og stiller presise spørsmål. Hun forklarer alt hun gjør på en grei og forståelig måte. Alt hun gjør virker gjennomtenkt. Fremfor alt, hun "overbehandler" ikke. Hun har en meget behagelig væremåte, og får pasienten til å slappe av. Jeg anbefaler Maja Eidsmo Bjørnli på det varmeste!

Veldig dyktig og omsorgsfull kiropraktor.

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig behandlingstyper og vært hos mange forskjellige behandlere, men har aldri vært hos noen som er så dyktig, omsorgsfull, hensynsfull og kompetent som Maja. Hun er flink til å lytte til pasienten og hun bruker lang tid på hver pasient, noe som gir gode resultater. Kan anbefales på det sterkeste.

Trivelig og omtenksom.

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Hun er flink og hensynsfull. I tillegg tar hun seg god tid til pasientene. Jeg vil anbefale henne for behandling av skuldre.

Den beste kiropraktoren jeg har vært hos

Klinikk: Klinikk For Alle Åsane Skrevet

Maja er den flinkeste kiropraktoren jeg har vært hos, og jeg har vært hos veldig mange. Hun er en veldig sympatisk dame som er flink til å lytte, og tar deg på alvor. Hun er også veldig flink å behandle problemene og gi deg riktige øvelser. Skulle tro hun hadde jobbet som kiropraktor i 30 år fordi hun er lagt flinkere enn mange som har jobbet mye lenger. Tror hun må ha medfødt talent.