Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli

Maja Eidsmo Bjørnli

Profilbilde av kiropraktor Maja Eidsmo Bjørnli
Kiropraktor

Om

Maja har en utdannelse fra både Australia og England. Hennes hovedfokus er å finne den underliggende årsaken til pasientens problemer, ikke bare behandle symptomene. Med en variert idrettsbakgrunn og kurs i behandling og forebygging av idrettsskader, har Maja ekstra dyp forståelse av muskel- og skjelettsystemet.

Maja har spesiell ekspertise innen behandling av nakkesmerter, svimmelhet og hodepine. I tillegg til kiropraktiske teknikker, utfører Maja trykkbølgebehandling og intramuskulær nålebehandling for å gi omfattende omsorg og lindring.

Hennes kontinuerlige faglige utvikling og kursdeltakelse viser hennes engasjement for å holde seg oppdatert og for å alltid kunne tilby den beste mulige behandlingen.

Velg Kiropraktor Maja E. Bjørnli som din partner for en bedre helse, og ta skrittet mot en smertefri og aktiv livsstil!

Autorisasjon (2015)

Siste vurderinger av Maja Eidsmo Bjørnli

Byens beste kiropraktor!

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Jeg har gått til Maja en god stund nå, siden min rygg til stadighet trenger pleie!
Og Maja er den flinkeste kiropraktoren jeg noensinne har gått til! Hun er erfaren, profesjonell og veldig behagelig å gå til.
Jeg anbefaler Kiropraktor Maja på det absolutt sterkeste!

Strålende fornøyd, holder meg her så lenge som mulig!

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Høy kompetanse og hyggelige folk, anbefales sterkt!
Aldri noen vondter som er for små eller for store.

Beste kiropraktoren jeg har hatt

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja er grundig, kunnskapsrik, god til å komme tips til øvelser og det hun gjør har god effekt på kroppen.

Imøtekommende og lyttende

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Hadde problemer med migrene/nakke. Ble møtt med forståelse og faglig dyktighet. Plagene bedret seg etter noen uker med behandling. Anbefales! Hyggelig og forståelsesfull.

Super dyktig!

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Proff og god oppfølging i fra dag en!

Hadde problemer med en gammel skade i en albue. Fikk meget god behandling, henvisning til røntgen og oppfølging under veis.