Maja Eidsmo Bjørnli

Maja Eidsmo Bjørnli er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Maja Eidsmo Bjørnli

Veldig dyktig!!!

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Jeg har lett etter en god kiropraktor i mange år. Når jeg fant Maja så har ting blitt enklere. Hun er lydhør, prøver nye ting og er meget dyktig på å løse problemet jeg har i min nakke og kjeve. Maja bruker både kiropraktikk og maserer "låste" og stive muskler.
Hun tar seg god tid og har en god dialog noe jeg verdsetter høyt. Jeg kan anbefale Maja på det sterkeste.

Dyktig og omsorgsfull kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja er en svært hyggelig og løsningsorientert kiropraktor. Hun lytter oppmerksomt ved første møte og legger opp et behandlingsløp som fungerer. Faglig dyktig og omsorgsfull, hun er virkelig rett person på rett plass. Hun har hjulpet meg to ganger så langt med 5-6 behandlinger over 3-4 uker hver gang og jeg kommer til å ringe henne igjen hvis ryggen slår seg vrang igjen. Anbefales!

Lytter og er kunnskapsrik

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Veldig flink til å stille gode spørsmål om ting man gjerne har glemt eller ikke tenker på som symptomer. Informerer godt om hva hun skal gjøre og veileder på en profesjonell måte underveis. Hun ringte når MR-bildene kom tilbake for å informere om hva som er i veien og kom med tips om hva jeg kunne gjøre for å trene opp ryggen. Lett å få time, svært fleksibel og profesjonell behandler som bryr seg om pasientene sine.

Svært dyktig og meget behagelig kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Dette er en kiropraktor som på en fin og naturlig måte inngir stor autoritet og som vet hva hun gjør. Hun tar seg god tid, lytter oppmerksomt og stiller presise spørsmål. Hun forklarer alt hun gjør på en grei og forståelig måte. Alt hun gjør virker gjennomtenkt. Fremfor alt, hun "overbehandler" ikke. Hun har en meget behagelig væremåte, og får pasienten til å slappe av. Jeg anbefaler Maja Eidsmo Bjørnli på det varmeste!

Dyktig, allsidig og hyggelig kiropraktor

Klinikk: Helse i Sentrum Oslo Skrevet

Maja Bjørnli er en meget dyktig kiropraktor som alltid tar meg imot med et stort smil og godt humør. Hun er meget fleksibel i forhold til forskjellige behandlingsmåter, og har en klar oppfatning av hvor årsakene til mine smerter i nakke og skuldre ligger. Har jeg akutt vondt/smerter andre steder tar hun umiddelbart tak i dette også. Hun gir gode råd og veiledning vedrørende egnede øvelser som raskere bedrer helsesituasjonen og forebygger nye slitasjer/skader. Hun har også i denne sammenmheng bidratt til at jeg har fått en bedre tilpasset arbeidsplass. Jeg vil derfor sterkt anbefale andre å be om time hos Maja dersom behov for behandling av smerter i nakke, skuldre, rygg osv. skulle oppstå.