Kjell Dagfinn Braathen

Kiropraktor

Autorisasjon (1992)

Med Dynamics Telefonnummer22 89 22 6622 89 22 ...
Engebretsvei 5, Skøyen 0275 Oslo
Kjell Dagfinn Braathen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Kjell Dagfinn Braathen

Fantastisk

Klinikk: Med Dynamics Skrevet

Kjell har bestandig fått meg i orden, han er den beste jeg har vært hos og lista mi er lang nå. Etter en stor bilulykke i 1978 har jeg slitt. Kjell er den eneste som har klart å gjøre noe for meg, har brukt han i noen år nå og kommer aldri å bytte !!! Har også anbefalt han til flere som er kjempe fornøyde.

Best there is !!!

Klinikk: Med Oslo Skrevet

Selv om han har mye å gjøre er han alltid tilgjengelig selv om det kanvære vanskelig å komme frem på telefon.
Lytter og løser mine problemer når jeg har behov for kiropraktikk.

KJell ordnet ryggen

Klinikk: Med Oslo Skrevet

Etter å ha slitt med ryggen i over et år, vært hos fastlegen, tatt røntgen uten noen løsning - da var det en fornøyelse å komme til Kjell på MedOslo som forstod hva problemet var. Har vært på tre behandlinger og er nå 95% bra.

Stresset, lite lydhør

Klinikk: Med Oslo Skrevet

Svært variabel i humør. Var bedre før, fremstår tiltakende økt stresset,lytter ikke, avbryter hyppig, slik at det skaper stress hos pasient, bruker timen din til å prate om sine private anliggender slik at man ikke får svar på egne spørsmål, særdeles forsinket, slik at man ikke rekker å få tatt opp ting, forteller at han har lite tid osv. Oppsummert: er flink- hvis han vil, men fremstår som om han har for mye annet å drive med ved siden av å være kiropraktor, så det går utover pasientbehandlingen.

Trygg, kunnskapsrik og dyktig.

Klinikk: Med Oslo Skrevet

God kommunikasjon og en sterk følelse av å bli ivaretatt.
Behandlingen har gjort hverdagen god igjen.
I utgangspunktet var jeg både redd og usikker på om en kiropraktor kunne hjelpe meg, men opplevde å bli møtt av en mann som fortalte meg hvordan jeg hadde det utifra bilder og kunnskap...jeg var ikke blitt forstått av fastlegen.