Morten Kåre Brøtmet

Morten Kåre Brøtmet er kiropraktor i Asker

Siste vurderinger av Morten Kåre Brøtmet

Useriøs

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Asker Skrevet

Flink til å begynne med. Dyktig på kiropraktikk. Men blander inn alternative kvakksalver metoder når man har gått til han over tid. Metoder som virker mer spekulativt enn Sjaman Durek sine. Farlig blanding av skolemedisin og meget alternativ medisin. Har også en tendens til å ønske å behandle pasientene kanskje mer enn nødvendig.

Ser hele mennesket

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Asker Skrevet

Etter over 20 år med kronisk migrene ++, havnet jeg ved en tilfeldighet hos Morten etter en nakkeprolaps. Han har en unik evne til å se hele mennesket og behandler de grunnleggende årsakene til smerter og vondter. I tillegg er han utrolig kunnskapsrik og har lært meg mye om hvordan alt i kroppen henger sammen. Anbefales på det varmeste!

Fantastisk kiropraktor

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Asker Skrevet

Jeg har vært ut og inn på mange behandlingsformer. Uten mye hell kastet frem og tilbake. Morten hører på deg og ser helhetlig. Det er en bra egenskap. Han jobber bra og jeg har testet NSA. som jeg kan anbefale alle :)

Meget dyktig kiropraktor

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Asker Skrevet

Slitt med hodepine og diffuse symptomer i mange år.Etter noen få behandlinger hos Morten ble plagene mye mindre.Lærte meg også flere ting om kosthold og bevegelse.Han tar deg som pasient på alvor og ser hele mennesket.
Han får mine varmeste anbefalinger

Super fyr

Klinikk: Eureka Kiropraktikk Asker Skrevet

En av de bedre Kiropraktikerene jeg har hatt. Jeg har hatt mange!
Sympatisk til tusen og proffesjonell.