Grete Kristin Bråten

Kiropraktor

Autorisasjon (1994)

NEMUS Lørenskog Telefonnummer67 90 66 6267 90 66 ...
Bibliotekgata 30 1473 Lørenskog
Grete Kristin Bråten er kiropraktor i Lørenskog

Siste vurderinger av Grete Kristin Bråten

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: NEMUS Lørenskog Skrevet

Jeg har gått til Grete i mange år og opplever henne som trygg, kunnskapsrik og profesjonell. Alltid blid og hyggelig! Anbefales!

En fantastisk behandler

Klinikk: NEMUS Lørenskog Skrevet

Har brukt Grete i over 10 år. Hun er vanvittig kunnskapsrik, veldig profesjonell og medmenneskelig. Hun er flink til å se hele bildet og er alltid hjelpsom med råd til hva man kan gjøre på egenhånd. Hos henne føler jeg meg ivaretatt, og hun er flink til å dokumentere slik at hvis det skulle være en form for behandling kroppen tåler dårlig så unngår hun det eller gjør det på en annen måte neste gang. Man føler seg heller aldri presset til å komme ukentlig hvis man faktisk ikke har behov for behandlig noe jeg setter pris på.

Fantastisk flink og seriøs.

Klinikk: NEMUS Lørenskog Skrevet

Jeg har 20 års erfaring med Grete som kiropraktor. Hun er seriøs og dyktig. Hun tar ikke unødige sjanser og følger opp på en skikkelig måte. Takket være henne har jeg sluppet medisiner og sykemeldinger i alle disse årene. Jeg er utrolig takknemlig og kan anbefale henne på det varmeste. Hun er blitt hele familiens kiropraktor.

Flink og proff

Klinikk: NEMUS Lørenskog Skrevet

Dyktig, flink og behandler bra. Flink til å hjelpe meg samt foreslå hva jeg skal gjøre. Kan faget, og har virkelig hjulpet til nå mens jeg har hatt ruptur og buktende skiver. Forklarer bra og vært proff med forslag når jeg som aller helt ikke vil være syk trenger hvile og behandling. Kan anbefales. Har også fått god hjelp tidligere med mindre problem.