Ingrid Julia Cowie

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Ås Helse Telefonnummer64 80 80 4464 80 80 ...
Brekkeveien 5e 1430 Ås
Ingrid Julia Cowie er kiropraktor i Ås

Siste vurderinger av Ingrid Julia Cowie

Nøye og dyktig

Klinikk: Ås Helse Skrevet

Etter lengre tid med smerter i korsryggområdet tok jeg meg turen til Ingrid, og det skulle jeg ikke angre på. Under de første timene tok hun seg god tid til å lokalisere og identifiere problemet. Hun fremstår som nøye og profesjonell, og dersom man kommer med spørsmål tar hun seg tid til å forklare. Etter noen flere behandlinger er smertene så godt som borte.
Hun er å anbefale på det sterkeste.

Hyggelig, nøye og kunnskapsrik

Klinikk: Ås Helse Skrevet

Var hos Ingrid Julia Cowi for behandling av smerter i ryggen og kneet. Hun er nøye og veldig kunnskapsrik og jeg fikk en grundig undersøkelse før hun fant problemet. Hele veien fikk jeg god informasjon om hva som ble gjort og jeg fikk riktig behandling med en gang. Etter bare to behandlinger var problemene så godt som borte. En hyggelig og flink kiropraktor jeg virkelig anbefaler!

Veldig fornøyd

Klinikk: OK Klinikken Skrevet

Jeg var en stund pasient hos Ingrid Julia Cowie. Hun fremsto som svært service innstilt og en som virkelig brenner for faget sitt og som ønsket pasientens beste. Faglig sett er mitt inntrykk at hun var svært dyktig og jeg hadde en svært vond rygg, men etter enhver behandlig følte jeg meg mye bedre.

En ting til som jeg synes hun fortjener ros for er at jeg aldri fikk inntrykk av at hun hadde det travelt. Jeg fikk inntrykk av at hun hadde satt av tilstrekkelig tid til behandling.