Kjetil Heiberg Daasvand

Kiropraktor

Autorisasjon (2012)

Kjetil Heiberg Daasvand er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Kjetil Heiberg Daasvand

Kjetil er en utrolig dyktig kiropraktor

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Jeg slet med smerter i ryggen i nesten et år,hadde smerter i korsryggen og i beina. Prøvde med fysioterapi men det var ikke noe særlig bra. Så fikk jeg en akutt prolaps i ryggen og dette var virkelig smertefull. Jeg hørte om Kjetil og bestilte time.

Etter noen behandlinger hos Kjetil jeg var utrolig mye bedre og hver behanndljig jeg er bedre og bedre, er i full jobb no.

Jeg anbefaler Kjetil med det sterkeste til alle dere som er plaget av ryggsmerter. Kjetil er dyktig behagelig og empatisk og en varm person.

Kiromed

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Jeg har stort sett forsøkt det som finnes av behandlere (fysioterapauter, naprapater, manuellterapauter og andre kiropraktorer), men det å få behandling av Kjetil/Kiromed har vært helt unikt! Han gjør en grundig analyse, lytter både til dine egne erfaringer og hva du ønsker å få ut av behandlingen. Som kunde føler man seg virkelig sett, og det betydde mye for meg. Dette har ikke vært tilfelle hos mange andre aktører som jeg har prøvd.

Sammen med Kjetil satte jeg opp klare mål for behandling, og jeg følte virkelig at han som behandler ønsket å gjøre en forskjell. Hver enkelt time hadde man en oppsummering fra sist, og man sjekket progresjon. Kjetil fremstår ikke for meg bare som en veldig dyktig kiropraktor, men også en veldig serviceinnstilt og hyggelig person. Det er ikke noe press eller stress å være hos behandling, det er stor takhøyde og veldig hyggelig å komme til time.

For alle som ønsker faglig solid behandling i veldig hyggelige omgivelser, anbefaler jeg på det varmeste Kjetil/Kiromed. Dette er absolutt et behandlingstilbud verdt å teste. Enten du har godt til mye behandling før eller ønsker å teste ut kiropraktikk.

Super kiropraktor!

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Kjetil er en utrolig dyktig kiropraktor. Jeg slet med smerter i knær, ankler og korsrygg som hadde plaget meg i lang tid og som gikk ut over arbeidslivet mitt. Etter lengre behandling hos han har jeg nesten blitt symptomfri, noe jeg er veldig takknemlig for.

Faglig dyktig, lyttende og generelt en veldig hyggelig mann.

Dyktig og jovial kiropraktor

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Jeg har hatt en patellofemoralt smertesyndrom (PFPS) i snart et halvt år. For ca. 2 mnd siden oppsøkte jeg Kjetil. Til tross for vage og diffuse symptomer stilte han kjapt en diagnose og iverksatte behandling - han konkluderte med at muskelen på innsiden av låret (VMO) og en av hoftemusklene (TFL) var stram Jeg gikk til 6 behandlinger hvor han myknet de opp ved nåler. Det fungerte dessverre bare kortvarig.

Han henviste meg på forespørsel til MR. MR-en viste ingenting, slik han forutsa. Jeg har fortsatt med en del spørsmål ift. skaden og er enda ikke rehabilitert, men erfaringene fra Kjetil er nesten utelukkende positive. Han er uten tvil faglig dyktig, lærer bort litt av det han vet og skaper en veldig god atmosfære. Eneste konstruktive kritikken jeg har er at jeg skulle ønske han hadde en mer langsiktig plan - det forekom som han tok ting fra gang til gang.

Kunnskapsrik, flink og bra kar

Klinikk: Ensjø Kiropraktikk Skrevet

Fikk akutt-behandling for den nedre delen av korsryggen min og han testa seg fram og fant ut at jeg hadde fått en rift. Veldig flink med å formidle og kom med mange gode tips til øvelser og endring av vaner for å forebygge skaden. Han traff midt i blinken med behandlingen så det tok veldig kort tid før jeg fikk tilbake motorikken igjen. Veldig hyggelig kar som er enkel å prate med. Anbefales på det sterkeste!